Waarom zijn we altijd zo vermoeid?

altijd zo vermoeid

Ben jij ook altijd zo vermoeid?

Hoe moe ben jij?

Ben je deze post aan het lezen terwijl je de cafeïne naar binnen giet na een slapeloze nacht met je smartphone slechts enkele centimeters van je hoofd verwijdert, oplichtend gedurende de nacht terwijl het je op de hoogte houdt van elke post en reactie op sociale media? Werd je wakker met een to-do list die overladen was met verwachtingen en een familie waar meer aan te pas komt dan bij de Kardashians?

Het is geen wonder dat we zo uitgeput zijn.

altijd zo vermoeidWe leven in een tijd waar we meer verwachtingen hebben en meer te doen hebben dan eender welke vorige generatie. De meeste van de dingen die ontworpen zijn om ons leven efficiënter te maken en onze levenskwaliteit superieur te maken in vergelijking met dat in het verleden, zorgen ervoor dat we mentaal, fysiek en sociaal afgeleid zijn. Tot zo ver de moderne tijd van in staat te zijn om alles te hebben en te doen.

We gaan de volgende 30 dagen spenderen door het over burnout te hebben: wat veroorzaakt het, hoe kan je het voorkomen en hoe we ons terug kunnen opladen nadat we onszelf voorbij preventie hebben geduwd. Je zal elke dag een nieuwe kans krijgen om beter te begrijpen wat burnout is, alsook de effecten die het heeft op onze geest, lichaam en gehele familie.

Hier volgt een sneak peek van wat je kan verwachten voor de komende 30 dagen:

  • Het begrijpen van de fysieke aspecten van burnout – hoe slaap, overweldiging, stress en beweging allemaal een belangrijke rol spelen bij het veroorzaken, vermijden of herstellen van burnout in ons leven. Je zal enkele van de boosdoeners leren kennen waarvan je misschien niet besefte dat ze je vrede en gezondheid verstoren. Ik zal je tonen hoe je van hen af geraakt, of op z’n minst hun impact vermindert.
  • Leer de signalen en symptomen van burnout en uitputting kennen – Er zijn een heleboel alarmbelletjes gekoppeld aan je niveau van burnout en uitputting. Je zal beter begrijpen hoe je levensstijl kan bijdragen aan je chronische uitputting en gevoel van burnout. Vervolgens kan je mijn aanbevelingen overwegen om te beginnen met het maken van veranderingen die je leven zullen versimpelen en burnout minder voorkomend maken.
  • Ontdekken van alternatieve gedragingen om gezondheid te verbeteren – Burnout kan vermeden worden en je kan herstellen van zijn effecten. Ik zal enkele professionele tips en belangrijke ideeën met je delen die je zullen helpen bij het gehele plaatje.
  • Over de duur van een maand zal je beginnen je opgeladen te voelen en meer in controle zijn van je omgeving en familieleven. Kijk er naar uit om je beter te voelen, beter te slapen, in controle te voelen en meer doelgericht te zijn in je dagelijkse leven. Ik kan niet wachten om te beginnen met het delen van deze informatie en je te helpen bij het zien van de resultaten die je verdient in je leven!

Zorg jij genoeg voor jezelf? Doe hier de test!

>