Een reflectie en een plan voor de toekomst

vermoeidheid en burnout

Laten we even kort de geschiedenis terug in gaan en een kijkje nemen naar al de verschillende onderwerpen die we hebben behandeld de voorbije 29 dagen.

Wat heeft de grootste impact op je gehad?

Welke tips en ideeën hebben je het meest geholpen? Dit zijn de posts waar je later opnieuw en opnieuw naar terug wilt grijpen.

Neem dagelijks een paar minuten de tijd om na te denken over hoe ver je gekomen bent, maar nog belangrijker, hoe deze 30 dagen challenge je heeft beïnvloed en veranderd op de goede manier. Welke positieve ervaringen heb je gehad als resultaat van het ontdekken van deze mogelijkheden om vermoeidheid en burnout te verslaan?

vermoeidheid en burnoutIn deze uitdaging hebben we gekeken naar wat vermoeidheid en burnout zijn en welke factoren er toe bijdragen. We hebben gesproken over hoe je burnout kan vermijden voor jezelf en je familie. We hebben de voordelen van een gezond dieet en beweging blootgelegd alsook hoe ze gerelateerd zijn aan vermoeidheid. Ook hebben we enkele tips bekeken om burnout om te keren en te voorkomen.

Ik hoor graag jouw gedachten en suggesties want ze helpen mij enorm bij het toevoegen van nieuwe middelen aan mijn eigen toolbox. Stuur me een berichtje met jouw ideeën en we kunnen een open gesprek voeren over hoe jij veranderingen hebt gemaakt, enkele “eureka-momenten” hebt gehad en hoe je jezelf en je familie verder geholpen hebt.

Mijn oprechte hoop is dat je verzachting hebt gevonden na het lezen van deze artikelen en dat je verandering in je leven begint te zien. Gewoon doorheen vermoeidheid worstelen is niet nodig en leven met een burnout is geen vereiste. Houd je goed, verstandig en stressvrij.

Zorg jij genoeg voor jezelf? Doe hier de test!

>